top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverChantal Kielliger

Hospitality


In de huidige maatschappij zijn wij als mens mondiger, onafhankelijker om te kiezen wat we zelf willen en dus kritischer. Een positieve klantbeleving behoort tegenwoordig tot onderdeel van de dagelijkse bedrijfsvoering.


Druk bezette ondernemers verliezen daar regelmatig hun focus.

"Ik bel u zo even terug",

"kunt u mij een e-mail sturen dan zal ik daar later even op reageren",

"op onze website vindt u daar meer informatie over".

Zo zijn er nog vele voorbeelden waardoor een klant op een T-splitsing wordt geplaatst. Gemiste kans!


Jouw (potentiële) klanten willen namelijk niet 'even' jou aandacht, zij verdienen de volle aandacht. Zij geven ten slotte hun vertrouwen aan jou op het moment dat ze jouw bedrijf benaderen, een opdracht geven of product aanschaffen.


Bedrijven die hospitality op de juiste wijze inzetten, maken het verschil en veroveren het hart van hun klant. Zie hier mijn toegevoegde waarde als jouw VA.

Tijdens de uitvoering van mijn werkzaamheden draait het mij om de notie dat jouw klanten niet enkel de inhoud van jouw product of dienst belangrijk vinden, maar hier tevens een positief gevoel aan over willen houden. Vanaf het eerste contact tot eventuele nazorg aan toe.


De beste reclame komt van tevreden klanten!


2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

コメント


2 LOGO FOCUS geeft aandacht transparant def. wit.png
bottom of page